Värmen på gång!

Cha! Nu känner man att värmen är på gång, Man mår ju verkligen mycket bättre och man är på bättre humör ^^ Längtar tills man kan ligga i sola på beachen och bli lika brun som på fotot där nere haha! Idag ska jag följa med min kära vän Johannes vill Ikea, Kan ju sä att det kommer bli en & annan korv med xD.  När jag kommit hem därifrån funderar jag på att åka till Elgiganten och hämta min pissemobil haha! Ne nu ska jag ta på mig något sen kila iväg. Ha de bra i värmen! Chaa <3

Cypern 08


Kommentarer
Postat av: Lina

ciiiiiiiiiipern. lagom bruna vi var då ja! :D

2010-05-20 @ 22:44:12
URL: http://ellinoret.blogg.se/
Postat av: János

haha ja, Helt underbart när man e så brun ^^

2010-05-20 @ 22:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0