Underbart ♥

När mobilen ringde var det bara att gå upp och gå ut en morgonrunda med vovvarna! Riktigt skönt väder idag! Sol och knappt någon vind, Ljuvligt! Efter det käkade jag lite frukost och begav mig sen ner till stan för att fixa lite småsaker. Satte mig sen på Speakers och tog en Cola :) 14.00 hade jag kund ute i Borstahusen, Det gick bra. Fick dock stressa tillbaka till stan, skulle vara hos frisören 16.00 ju! Det blev inte någon drastisk ändring på frisyren utan klippte mest ner det i sidorna och i bakhåret. Blev iaf mycket nöjd ^^ Imorgon ska jag hem till min kära flickvän och mysa med Ben&Jerrys och film wihoo :) Ha det bra sålänge chaa


Kanske inte den bästa bilden, men ni fattar vad jag menar iaf ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0