Tjoflööjt

Chaaa! , Har varit lite dålig på att uppdatera men ibland så orkar man verkligen inte. Var som sagt o festade i Lördags hos Roddarna, Riktigt roligt hade vi, Var även en runda på Tages haha! Slutade med att man var hemma 7 på morgonen haha.. Nej men seriöst har inte haft så roligt på länge. Hoppas verkligen det kan bli fler sådana fester, lovely ^^. Tackar Roadriders Mc för denna ljvuliga fest.

Något annat positivt är att man har precis kommit igång med träningen (igen) har inte haft motivation till det och då fungerar det verkligen inte. Men som sagt nu är jag på det igen! Känner att jag måste gå ner dom kilona om magen inför beachen så jag får lägga på ett rejält lass med kol om jag ska hinna hahaha! Men det blir nog jättebra!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, fick nyss reda på att min Nokia är tillbaka från reparationen, men är så himla trött på den telefonen så vill egentligen inte ha tillbaka den. Men får väl åka & hämta den i vilket fall som eftersom jag en gång betalade för den haha!, Jävla pissemobil! Köp inte Nokia 5130 Xpressmusic!!

Nu ska jag hoppa in i dushen, Chaaa

Jag & Kusin

Me, Levin & Victor hos Roddarna

Victor & Jag på Tages



@ Roddarna



Chefen Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0