Helgen över..

Så, Då var denna helgen över. Måste fkt säga att jag haft väldigt trevligt både Fredag & Lördag. Fredag: På eftermiddagen var jag o Joey nere i stan och gjorde lite ärenden, Satte oss sen ner på Speakers Corner för en öl o lite tilltugg, Kunde knappt käka så varmt det var ute haha! Efter någon timme var det förfest hemma hos Fille och gick sedan och såg Landskrona Bois-Sundsvall (0-0). Efter det så stack jag och några vänner ner i min lokal och drack några bärs innan vi begav oss ner i stan. Mycket trevlig kväll alla!

I Lördags så kom flickan min till mig, Tog det bara lugnt under dagen och på kvällen blev det utgång. Var först hos min kära kusin Marielle och drack några glas rödvin och sen gick vi tsm ner till stan. Väl där nere träffar vi min andra kusin och hennes pojkvän och bestämmer oss sedan för att sätta oss på Inferno. Blev dock en ganska lugn kväll och var väl hemma vid 00.30-tiden =)

Nej nu ska jag fkt lägga mig, Helt trött. Tack för en trevlig helg kära flickvän och vänner. Chaa <3

På Speakers Corner

Forza Randigt!

 

Lördags

Vi på Inferno <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0