Härlig Torsdag

Så då har man gjort allt man skulle idag, Var som sagt på Ikea med Johannes!, Fick allt vi skulle sen begav vi oss hem till hans mormor & morfar i svalöv på kaffe o datamekk haha! Efter det åkte vi till Lödde och skulle hämta ut min nya mobiltelefon, väl där inne så blev det ett jävla klabb! Kunde inte få ut mobilen för var tvungen att ha laddare,headset,usb-kabel och kartong med mig!! Så jävla löjligt, det roliga är att en annan kille som jobbar där sa till mig att jag bara behövde mitt kvitto haha! Så det var bara att sticka hem till kära Landskrona o hämta alla tillbehören sen åka tillbaka till El-giganten och hämta ut den nya. Massa klabb för en sketen mobil haha. Anyway jag fick min nya telefon, en Nokia 2730 classic, väldigt nöjd med den! Nee, Nu ska jag hoppa ner i sängen med netbooken och kolla en film. Hörs chaa <3

 

Favoriterna haha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0