Girl you know i love you <3

Till att börja med vill jag bara säga att jag är så himla trött på detta skitväder, Vill bara ha sol och värme nu!!
Man blir verkligen på dåligt humör av detta tråkväder. Ajja, igår så blev det lite festande med några vänner. Satt hemma hos Fille och drack lite, sen begav vi oss ner till stan för en öl eller var de två? haha. Mycket trevlig kväll pojkar!

Just nu sitter jag i soffan hemma hos min kära flickvän, vi har 1år & 3 månader idag wiie! Har precis ätit jättegod dessert som min kära flickvän gjort, Verkligen jättegott gumman, det får du göra om hihi =) Nej nu ska jag vara lite social! Ha de bra! Tjaa XOXO <3



Kommentarer
Postat av: Ida

Så söta ni är ihop! :) Vill också ha pojkvän när jag ser er :)

2010-05-17 @ 21:30:00
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: János

Haha tack Ida :)

2010-05-19 @ 16:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0