Blåsigt!

Vakna 09.30 och tittade ut genom fönstret, bara NEJ! Värsta jävla stormen ute! Tanken på att skippa gym flög rundor i huvudet hela tiden, anyway jag stack ner dit till slut. Körde ett ganska bra pass idag tycker jag. Efter jag hade tränat så stack jag hemåt och käkade lite och efter det så bar det av ner till stan igen för att fika med min tjejkompis Caroline. Satt och snacka massa skit och lite senare kom Joey förbi. När vi hade druckit upp vårt kaffe så lämna Carro oss, och jag o Joey gick rundor lite i stan. Det var väl i princip hela dagen. Hoppas verkligen inte det blåser såhär mycket resten av veckan, är så himla tråkigt! Imorgon är det vilodag från gym och jag ska klippa mig 16.00 :) Vi får se hur det går, vill egentligen klippa av allt hår och ha det kort som jag brukar, men känns samtidigt tråkigt att bli av med längden som jag "odlat" ett bra tag nu hahah! Men vi får väl se hur det blir imon, Kanske kommer hem med rakad skalle?! hahahah, Knappast, då hade min kära flickvän skurit halsen av mig ^^. Nu ska jag se en film sen gå till sängs! Chaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0