Ännu en helg avklarad

Så då var denna helgen över. I Fredags blev det utgång med Johannes & Michelle :), Var först hemma hos honom och käkade en god middag och drack några glas vin. Sen begav vi oss ner till Stan och mötte upp Michelle. Satte oss på Akropolis och där stanna vi i princip hela kvällen. Trevligt trevligt.

På Lördagen var jag & flickan min bortbjuda till min kära vän Caroline som fyllde 18 år! Jag hade lovat henne att laga lite mat till oss så det var bara att köra igång i köket när man kom dit. Panerat kött, hemmagjorda klyftpotatis, Bearnaisesås och sallad. Mycket gott! Efter vi hade varit där i några timmar så åkte vi tåget till Helsingborg för att gå på någon "rockbåt" Var inte alls kul fkt, så stack hem med 00.30-tåget. Hade annars en mycket trevlig Lördag och än en gång grattis Caroline.
chaa <3


Jag o älsk

Livsfarlig med en kviv i näven ^^

Gla för cigg hahah

Födelsedagsgrisen själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0